sneller en gemakkelijker nieuwe klanten werven
Verkooptraining & acquisitietraining

succesformules.jpgPraktische verkooptrainingen

Verlang je naar betere verkoopresultaten? Wil jij sneller en gemakkelijker nieuwe klanten werven? Nooit meer een deal missen? Ga jij voor optimaal resultaat?

Leer de fijne kneepjes van het vak met deze praktische verkooptrainingen:

Kalender open trainingen    Verkooptrainingen op maat    Brochures aanvragen

Nieuwe blogs 
-

Adviseren of verkopen.jpgOphouden met verkopen? (ben je nou helemaal gek!)

Er zijn artikelen waarin men verkopers aanraadt op te houden met 'verkopen'. Volgens hen moet je niet verkopen, maar zou je de klant moeten adviseren en hem 'opleiden'.

Is dat nou écht een goed idee?


succes.jpgOp weg naar meer succes in de verkoop

Je vindt in dit artikel een aantal belangrijke succesfactoren. Uiteraard variëren deze factoren van persoon tot persoon. Het zijn zeker ook geen goudgerande succesformules.

Kijk eens in hoeverre deze factoren voor jou herkenbaar zijn en hoe jij jezelf op sommige punten kunt verbeteren. Kortom: doe de check!


Moeten of mogen.jpgOvertuigen: het grote verschil tussen moeten en mogen

Hoe reageer jij wanneer iemand tegen je zegt 'je moet dit doen'? Aardige kans dat je in verzet komt. Je vindt dat je helemaal niets 'moet'.

Het roept herinneringen op aan onze kindertijd toen onze ouders ook allerlei opdrachten gaven. Daar had je dan meestal ook geen zin in.

'Mogen' is een veel prettigere optie. Als je iets mag, dan is de kans groter dat je instemt. Hoe buit je dit uit in je verkoopgesprekken?


presentatie.jpgHet grote belang van hoogte- en dieptepunten in presentaties

Heb jij jezelf wel eens afgevraagd wat mensen onthouden van een presentatie? Gaat het uitsluitend zoals je wel eens hoort over een goede start? Of is er meer?

In dit artikel lees je dat een goed begin wellicht toch minder is dan het halve werk.


onderhandelingen.jpgZo lokken verkopers zelf prijsbezwaren uit

Verkopers mopperen regelmatig over de prijsgevoeligheid van klanten. Anderen vinden dat het prijsbeleid van hun onderneming niet deugt.

Is het écht altijd de schuld van de klant of het prijsbeleid? Of spelen andere factoren een rol?


Referenties_sleutel_naar_nieuwe_klanten.jpgReferenties noemen bij telefonische acquisitie: is dat verstandig?

In verkoopboekjes vind je het advies om referenties te noemen tijdens je verkoopgesprekken. Anderen gaan nog een stapje verder en raden je aan om al tijdens telefonische acquisitiegesprekken referenties in de strijd te gooien.

Is het noemen van referenties, of succesverhalen bij anderen de sleutel waarmee je het slot van het telefonische acquisitiegesprek opent? Of gooi je daarmee juist de deur keihard in het slot?


Offerte-schrijven.jpgSlim inspelen op de wensen van je klanten in offertes

Inspelen op de wensen van de klant is makkelijker dan men denkt. Het is een kwestie van jezelf in de positie van de klant verplaatsen.

Wat is zijn probleem? Welke resultaten heeft hij voor ogen? Kortom: wat wil de klant horen?


leads_snel_opvolgen.jpgZo haal je direct meer uit je sales leads

Stel je de volgende situaties eens voor. Een potentiële klant vraagt via jullie website om meer informatie.

Of iemand download een white paper en laat zijn gegevens achter. Hoe ga je daar effectief mee om?


nadenken-emotie.jpgMeer verkopen door de emoties van klanten te bespelen

Hoeveel aandacht schenk jij aan de emotionele kant van het beslissingsproces van je klanten en prospects?

Of anders gesteld: probeer jij klanten vooral met rationele of emotionele argumenten te overtuigen?


vraag_prangend.jpgVerstandig omgaan met lastige vragen van klanten

Soms confronteren klanten ons met vragen of opmerkingen waarop het niet makkelijk is een antwoord te geven.

Hoe ga je daar mee om?


checklist_marker.jpgDe koop is rond. Wat kan er dan nog misgaan?

Heb je de koop gesloten? Lijkt alles in kannen en kruiken? Dat is dan toch dik voor elkaar?

Of is het toch nog mogelijk dat er een kink in de kabel komt?

Meer...
Overzicht met alle artikelen en praktische verkooptips.
- Elke week gratis nieuwe verkooptips ontvangen
- Praktische checklijsten en tools
- Praktische en leerzame verkooptrainingen...
Privacy / Klikgedrag / Cookies...

GRATIS VERKOOPTIPS

Ontvang elke week praktische tips waardoor je direct meer verkoopt!
Je kunt je elk moment afmelden
Kado - Meld je direct aan en ontvang een boekje boordevol tips!
Ontvang gratis tips
Verkooptrainingen

Actief verkopen vanuit de binnendienst.jpgActief verkopen vanuit de binnendienst

Actief verkopen en perfecte service verlenen zijn een 'must' voor commerciële binnendienstmedewerkers. Je leert in één dag alle cruciale vaardigheden voor een succesvolle start in de binnendienst... 


Acquisitietraining nieuwe klanten werven via de telefoon.jpgNieuwe klanten werven via de telefoon

Vind je telefonische acquisitie lastig? Vallen de resultaten tegen? Lijkt het op een loterij met heel veel nieten?

Kortom: hunker je naar meer afspraken? Dan is deze training precies wat je zoekt. Je haalt direct meer resultaat uit je telefonische acquisitiegesprekken!


Verkooptraining op maat

Verkooptrainingen speciaal op maat voor bedrijven of groepen medewerkers. Vraag vrijblijvend informatie aan...

Boeken

slimonderhandelen125.jpgSlim onderhandelen over prijzen

Hakketakken klanten steeds vaker over jouw prijzen? Loop je deals mis omdat klanten vinden dat je te duur bent? Dan is dit praktische boek de oplossing voor het probleem.

Je leert hoe je het verkoopgesprek opbouwt en op het juiste moment je prijs presenteert. Tja... en als ze dan toch moeilijk gaan doen, dan vind je talloze slimme oplossingen.

Diensten
Verkooptraining
Presentaties
Online coaching

scheidinglijn.png

Informatief
Blog
Boeken (webshop)
Sales Tools

scheidinglijn.png

Site info
Adres en route
Contact
Over deze site
Sitemap